Garantie voorwaarden
Deze garantie voorwaarden zijn gekoppeld aan onze Algemene Voorwaarden
Chinesebike.nl staat achter wat we verkopen, met garantie en uitstekende klantenservice. We bieden altijd gratis 1% verbruiksartikelen in containers aan als uw hoeveelheid voor een model een volle container of meer is. Normaal gesproken volstaat dit om de producten in goede staat te houden; als u meer verbruiksartikelen nodig heeft, kunt u ze gemakkelijk bij ons kopen.
- Chinesebike.nl garandeert de volgende hoofdonderdelen tegen materiaal- en fabricagefouten, die ingaan op de datum van aankomst:
- Borstelloze motor: een jaar
- Oplader en controller: een jaar
- Lithium battery: een jaar
- Frame en voorvork: een jaar
- Display: een jaar
- Rem, stuur, zadelpen, zadelbuis, zadel, pedaal, banden, koplamp en / of sensor: 6 maanden
- De bovenstaande garantievoorwaarden zijn niet van toepassing als:
- Er sprake is van normale slijtage van onderdelen, of een incorrecte afstelling van b.v. banden, ketting, remmen, kabels en / of derailleurset;
- De schade is veroorzaakt door een ongeluk, misbruik, verkeerd gebruik, onjuiste toepassing of niet-Chinesebike-producten;
- De schade wordt veroorzaakt door services die worden uitgevoerd door iemand anders als Chinesebike;
- Het product of het onderdeel is gewijzigd zonder schriftelijke toestemming van Chinesebike;
- De fiets blijft worden gebruikt ondanks dat er schade en / of defecten zijn gevonden en dit maakt de schade nog erger.
- De garantie dekt geen arbeidskosten.
- Tijdens de garantieperiode moet u de kosten voor het verzenden van defecte onderdelen naar ons afdekken, en wij zullen de kosten voor
het verzenden van vervangende onderdelen naar u voldoen. Wanneer u klaagt over een visueel defect, hoeft u ons niet de defecte onderdelen te
sturen, mits u ons voldoende foto's of video's kunt leveren in overeenstemming met ons verzoek.
Garantie proces
- Communiceer met onze verkoper per e-mail, telefoon of een ander communicatiemiddel.
- Het verstrekken van foto's of video's is vereist om ons in staat te stellen het probleem te kunnen evalueren; of, u kunt ons het defecte onderdeel toesturen.
- Na ontvangst van alle informatie die we nodig hebben, zal onze verkoper contact opnemen met de kwaliteitsafdeling.
- Zodra de kwaliteitsafdeling toestemming heeft gegeven, zullen we vervangingen naar u toesturen.
Neem contact met ons op als u nog vragen heeft.